راهنمای بازیابی رمز عبور دستگاه های داهوا

امروزه به دلیل الکترونیکی شدن اکثر کارهای روزمره و استفاده از رمزعبورهای مختلف برای کارت های بانکی, اپلیکیشن ها و … فراموشی رمز عبورهای انتخابی نیز به امری عادی تبدیل شده است. سیستم های مداربسته داهوا نیز برای افزایش امنیت مجهز به سیستم رمز گذاری بوده که در اینجا به نحوه بازیابی رمز عبور دستگاه های داهوا به هنگام فراموشی آن می پردازیم.

به دلیل افزایش امنیت، مکانیزم تغییر رمز به هنگام فراموشی آن در فریم ورهای جدید دستگاه های داهوا و مکسرون تغییر پیدا کرده است و در صورتی که رمز دستگاه فراموش شود هیچ رمز روزی بر روی دستگاه های داهوا و مکسرون اعمال نخواهد شد.

***

در فریم ورهای جدید دستگاه های داهوا و مکسرون بخش Device Initialize در ابتدای ورود به دستگاه اضافه شده است. در صورتی که ایمیل خود را در این بخش وارد نمایید، در صورت فراموشی رمز، رمز جدید به ایمیل شما ارسال می شود.

نحوه دریافت رمز عبور جدید:

در صورتی که رمز دستگاه را فراموش کرده اید برای بازیابی آن حتما باید قبلا ایمیل خود را وارد کرده باشید. برای بازیابی نیز نیاز به برنامه Easy4ip بر روی گوشی دارید.

۱- بر روی “قفل”  گزینه Forget password در صفحه ورود به دستگاه کلیک نمایید.

۲- با استفاده از برنامه Easy4IP ، QR-Code نمایش داده شده را اسکن نمایید.

برای اسکن QR-Code ، وارد برنامه Easy4ip بر روی گوشی موبایل شوید، سپس در بخش Me> Setting>Reset Device password اسکن نمایید.

۳-پس از اسکن QR-Code یک کد به ایمیل شما ارسال می شود.

۴- کد امنیتی که به ایمیل شما ارسال شده را در قسمت Input Security code وارد نمایید.

۵- حال در مرحله ی آخر رمز جدید و پیچیده که امنیت بالایی دارد برای دستگاه انتخاب نمایید. اما رمز را به گونه ای انتخاب کنید که آن را فراموش نکنید.

شرکت فنی مهندسی پیشگامان الکترونیک کویر یزد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *