دوربین فوق استارلایت تشخیص چهره ۴K تحت شبکه داهوا، جایزه کالدرون طلایی (Golden Cauldron Award) نمایشگاه CPSE سال ۲۰۱۷ را از آنِ خود کرد.

همیشه اول و برتر بودن اتفاقی نیست، بلکه نتیجه تلاش، تحقیق، مشاهده و تجربه می باشد. دوربین ۸ مگا پیکسلی تحت شبکه فوق استارلایت تشخیص چهره داهوا (DH-IPC-HF81249F-FR)، این بار توانست با اختلاف نسبت به دیگر رقبا، جایزه Cauldron طلایی را از آن خود کند، این جایزه مهم ترین و معتبر ترین جایزه ایست که توسط CPSE به یک محصول تعلق می گیرد.

نمایشگاه عمومی سیستم های امنیتی چین(CPSE)، در راستای اهدای معتبر ترین جایزه خود، مراسمی را در هتل بین المللی خطوط هوایی شِنزِن (Shenzhen)، در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۷ برگذار کرد. دوربین تحت شبکه ۸ مگا پیکسلی فوق استارلایت مخصوص تشخیص چهره شرکت فن آوری های داهوا (DH-IPC-HF81249F-FR)، به دلیل کارایی بی نظیر، طراحی خلاقانه و تجربه کاربری (رابط کاربری) برتر خود، شانزدهمین جایزه Cauldron طلایی (Golden Cauldron Award) را از آن خود کرد.

جایزه Cauldron طلایی برای داهوا

جایزه Cauldron طلایی، بالاترین افتخاری است که توسط CPSE به محصولات برتر در صنایع امنیتی اعطاء می شود. برنده این جایزه بر اساس گزارشات ۱۰ ماهه در مورد ارزیابی های نظیر به نظیر، بازخورد کاربرها و داده های شاخص نظرسنجی امنیتی CSDI، تایین می شود. این گزارشات برای دست یابی به یک ارزیابی چند بعدی، از لحاظ کیفیت، کارایی، پذیرش در بازار و تاثیر در زمینه مورد استفاده، تهیه می شوند و برنده نهایی بر اساس همین گزارشات و ارزیابی ها، توسط CPSE انتخاب می شود. دوربین ۸ مگاپیکسلی تحت شبکه فوق استارلایت تشخیص چهره داهوا، بر همین اساس، به عنوان برنده این جایزه انتخاب شد. این جایزه، به خوبی بیانگر فن آوری پیش رفته و قدرت تشخیص نیازهای مشتری تسط داهوا، در صنعت نظارت می باشد.

دوربین ۸ مگا پیکسلی تحت شبکه فوق استارلایت تشخیص چهره داهوا (DH-IPC-HF81249F-FR)

زمانی که فراگیری عمیق، تشخیص چهره، رزولوشن ۴K، استارلایت و دیگر فن آوری های پیشرفته با یکدیگر یک پارچه شده و در یک دوربین به کار گرفته شوند، کاربردی فراتر از تصور خواهند داشت. دوربین های ۸ مگا پیکسلی تحت شبکه فوق استارلایت تشخیص چهره داهوا نیز همین گونه عمل می کنند. طرح بدنه فلزی با ترکیب رنگ های کلاسیک سفید و سیاه، حس خوبی از علم و فن آوری به جا می گذارد. همچنین یک Heat Sink فلزی داخل بدنه قرار داده شده، تا حرارت دوربین را پایین تر آورده و دوربین بتواند در شرایط عادی، عملیات مورد نظر را انجام دهد. این دوربین مجهز به سنسور ۱۱ مگا پیکسلی ۴٫۳ اینچی CMOS می باشد، تا بتواند رزولوشن ۴K را به خوبی پشتیبانی کند. این دوربین با استفاده از الگوریتم های پردازش سیگنال های تصویری پیشرفته، می تواند در شرایط لوکس ۰٫۰۰۰۵ تصویر رنگی و در لوکس ۰٫۰۰۰۱ تصویر سیاه سفید با رزولوشن ۸ مگا پیکسل ارائه دهد. این فن آوری به معنی تولید تصاویر واضح و عملکرد تصویر سازی بی نظیر دوربین در شب می باشد.

بزرگ ترین خصوصیت دوربین ۸ مگاپیکسلی تحت شبکه فوق استارلایت تشخیص چهره داهوا، عملکرد این دوربین در تشخیص چهره و استخراج خصوصیات چهره می باشد که بر اساس فن آوری های فراگیری عمیق در تشخیص چهره، الگوریتم ردیابی، الگوریتم درجه بندی وضوح چهره و الگوریتم تشخیص چهره کار می کند. این محصول دارای قابلیت های تشخیص چهره، انتخاب چهره، افشای چهره، بهبود چهره و دیگر قابلیات پر کاربرد می باشد. این دوربین همچنین می تواند تعداد ۸ خصوصیت ساختاری و ۵ حالت چهره را تشخیص بدهد. این دوربین می تواند تا ۱۰٫۰۰۰ چهره را با یک دیگر مقایسه کند و دیگر نیازی به یک سرور و نرم افزار هوشمند ندارید. از این محصول می توان به طور گسترده در پروژه های بزرگ و دارای شرایط نوری نا مناسب، استفاده کرد، پروژه هایی همچون امنیت عمومی، شهر امن، مالی، قضایی، دولتی، مدارس و فرودگاه ها، که نیازمند ذخیره و مقایسه چهره ها می باشند. همچنین می توان با توجه به نیاز مشتری، این محصول را تغییر داده تا نیاز های مشتری برآورده شود.

شرکت فنی مهندسی پیشگامان الکترونیک کویر یزد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *