اگر به دنبال امنیت خود و خانواده خود هستید، اگر به دنبال راه کاری ساده و به دور از پیچیدگی می باشید، اگر تا به حال محصول مورد نظر خود را نیافته اید و نگران تامین امنیت اموال، خانواده و حتی حیوانات خانگی خود به هنگام مسافرت و خروج از خانه هستید، ما به شما می گوییم که انتظار به پایان رسیده و داهوا پاسخ تمام نیاز های شما را داده است.

***

شرکت فن آوری های داهوا، تامین کننده برتر در صنعت سامانه های نظارت تصویری در جهان، محصولات جدید خود را با برند Lechange منتشر کرد. این محصول به جهت خدمت رسانی و تامین نیاز های خانواده ها و صاحبان مشاغل کوچک و متوسط، که به دنبال بهبود امنیت اموال و اماکن خود هستند تولید شده است.

تمرکز برند Lechange بر روی فن آوری و طراحی آن می باشد. محصولات Lechange، مجهز به فن آوری قدرتمند داهوا هستند و کاربران را قادر می سازند تا از فن آوری های پیشرفته و متمایزی در زمینه نظارت تصویری بهره ببرند. این برتری ها شامل کیفیت تصویر فوق العاده بالا، تشخیص چهره، تشخیص صدا، هوش مصنوعی و ذخیره سازی ابری می باشد. برند Lechange با بهره گیری از طراحی بسیار خوب در نرم افزار و سخت افزار، اطمینان حاصل می کند که کاربران تجربه ای دلچسب و رضایت بخش از کار کردن با این محصولات چه هنگام نصب و راه اندازی و چه هنگام استفاده مصرف کنندگان به دست می آورند.

 

برند Lechange در کل 7 محصول را منتشر کرده است که شامل دوربین بیسیم Cue/Cue 1080p، دوربین بیسیم، پن و تیلت(گردان) Ranger/Ranger 1080p، دوربین بولت بیسیم 1080p دارای متد h.265، دوربین بیسیم گردان Ranger Pro G با رزولوشن 1080p و فن آوری Airfly و زنگ درب بیسیم DB10 می باشد. اولین موج محصولات Lechange نیازهای شما را در زمینه نظارت تصویری، نظارت از راه دور، کاربردهای هوشمند و تجزیه تحلیل پیشرفته برطرف می سازد.

نصب و راه اندازی این محصولات بسیار آسان و کاربری آن ها ساده و راحت می باشد، همچنین این محصولات با سامانه های خانه هوشمند کاملا سازگار بوده و در برقراری ارتباط با دیگر سامانه ها کاملا انعطاف پذیر هستند، از این رو اعضای خانواده در امنیت کامل به سر می برند. علاوه بر امنیت بالا، همچنین می توانید با اعضای خانواده و یا حیوانات خانگی خود ارتباط برقرار کنید و تصویر آن ها را مشاهده کرده و صدای آن ها  را بشنوید و با آن ها مکالمه داشته باشید.

مدیران فروشگاه ها، اکنون می توانند به طور جامع تر و بهینه تری شرایط داخل فروشگاه خود را از راه دور نظارت کنند. کاربران محصولات Lechange همچنین می توانند لحضات خوب و به یاد ماندنی خود در کنار خانواده را با استفاده از دوربین های Lechange ضبط کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
این محصول ابتدا در سال 2014 و فقط در چین منتشر شد و به سرعت به یک محصول دوست داشتنی و پر طرف دار تبدیل شد. آقای لی جیانگ مدیر تولید برند Lechange می گوید ” با پیشرفت فن آوری و گرد آوری تجربیات چند ساله، اکنون بسیار مشتاق هستیم تا محصولات پیشرفته Lechange را به کلیه کاربران در سطح جهان ارائه دهیم”.

محصولات Lechange، امنیت و کارایی حقیقی را برای خانواده ها به ارمغان می آورد و بخشی از زندگی روزمره کاربران شده است.

در حال حاضر محصولات Lechange در کشورها و مناطق زیر در حال انتشار می باشد :

امارات متحده عربی، بریتانیا، روسیه، هندوستان، برزیل، مکزیک، اوکراین، استرالیا، مالزی، اندونزی، سنگاپور، کره جنوبی، تایلند، ویتنام، ترکیه، ایران، کلمبیا، پرو، شیلی، آفریقای جنوبی، صربستان، سوییس.

                                                                               

                                                                                                                                     شرکت فنی مهندسی پیشگامان الکترونیک کویر یزد

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *